Pages

Tuesday, February 22, 2011

aPA Kata Anda biLA Rindu..?

Hari ni ku rasa rindu sgt kt dia...smpaikn air mata aku dh x tertahan nk mengalir...
entah dari mn datang nya perasaan rindu itu semula...??
aku rindu dia skg,menangis skg....dia tau ke..?
dia masih ingat aku lgi ke..??
ke dia sedang bergembira di sna tanpa tahu ada yang sedang merana di sini mengingati dia......
andai dia di depan aku sekarang...akan ku peluk dia sekuat hati aku...
tidak akan ku kira walau saat itu kami di hadapan khalayak ramai...
aku cuma tahu kalau aku rindukan sangat dia...
tapi mana mungkin itu boleh aku lakukan..jikalau diri ini langsung dia x ingat...bahkan ambil berat pun tidak...
yala aku ini cuma cinta bertepuk sebelah tangan je...
dah tu,kawan yang dah x di anggap kawan lagi...
sedih sangat......
tak mampu ku nak mengawal jiwa raga ini bila hati ini tengah sarat rindukan dia....
aku nak jumpa dia................
aku nak bercakap dengan dia.....
aku nak sms dengan dia...
aku nak 3g dengan dia...
aku sayang dia....
TAPI DIA XTAU....................................
salah kah aku mencintai dia..tapi hubungan kami tetap kekal seeorang kawan...??
aku xminta selepas aku meluahkan perasaan aku lalu dia akan berfikir untuk menerima aku sebagai seorang kekasih atau berfikir untuk turut menyukai aku ke x..??
aku xminta untuk menjadi kekasih dia....
cukup sekadar dia kata pada ku..'aku suka kt ko sebagai kwn je,kita xkn lbh dri tu...'
aku faham akan ayt tu....
xperlu la dia terus melarikan diri dari ku..hanya kerana aku sukakn dia.....
ya mmg aku syg dia.....
tp status sebagai kwn je pn dh cukup...aku x minta lebih dari tu...sungguh...
AKU X MINTA LEBIH.....................
SUNGGUH..............................
KAU FAHAM X.............................???
kau tinggalkan aku mcm ni....cuma bt aku makin sengsara......
ko faham x...??
ko bukannya menyelesaikn mslh tp ko cm memburukkn keadaan je.....
kerana aku teringatkn kau......
ko faham x....??
knp x prnh sedikit pn ko nk mengerti...??

No comments:

Post a Comment