Pages

Thursday, February 3, 2011

aku rs keseorangan sgt2 skg....bukannya krn tiada org d sisi aku..yes there are people surround me..my family,my frens n others..but still i feel alone...
mayb i need love...
hidup ni mmg x complete jikalau tiada cinta...
ibarat si tempang tiada tongkat utk berjalan..without tongkat berjalan x betul...
but im too afraid to fall in luv...
takut sgt2....
aku takut nk bt hbgn dgn seorg llaki...aku takut aku cm akn melukakn hati dia bila bersma dgn dia nnt...yes aku mmg seorg yg setia....tp satu sj mslhnya,aku terlalu rapat dgn llaki....cant he stand looking at me chattering wit another guys..??
i think for the beginning he will juz be ok..but in the end,he will get fed up..n there will start the quarrel n break off....I HATE IT....
aku xnk ada nya pertelagahan dalam hubungan,terutama bila timbulnya soal ketidak jujuran dan ketidak setiaan...
dalam cinta dua ayat itu tidak seharusnya wujud...once u r love,u will trust n loyal.
tapi aku really nk sgt bercinta..juz once..once is enough...
aku x sepatutnya berkata begini...aku dh berjanji dgn diri utk lupakan soal ni...biarkn sj cinta itu..usah d gusarkn lagi..
but know wat..bila aku dh kata mcm ni,n i start to focus on 1 thing(study) then akn dtg lh llaki yg entah dr mn akn rapat dgn aku,llaki yg cm akn menganggu perasaan aku sj..bt aku suka kt dia,then bila aku dh mula suka,dia akn mula menjauhi..shit!damn!
benda ni semua juz akn bt aku igt semula soal cinta...
x blh biarkn aku hidup tenang...sakit hti aku d bt nya..
kadang2 aku rs nk menangis sepuas2 hati aku...
rs beban teramat sgt...
kn bgs jikalau aku x pny perasaan cinta...??
agr aku blh jd a better person in life...

No comments:

Post a Comment